Sunday, 22 January 2012

Doodle Berjubah

Assalamualaikum
ok nak publish new doodle
lagi , kali ni doodle yg pkai jubah berserta framenya sekali ,
(aku buat frame tu sebab aku x pndai transparent kan
bnda tu ), maaf saya buta IT , O_O
hhe , aku tetap try walaupun hodoh ,
kau nak , kalau nak ambil ja ,
tapi kalau x nak , aku tau sebab apa , hodoh lha kan ,
hhe , ! ;)





Thanx for reading ! Like if love the entry !

5 comments:

Paris Lipton said...

aiyakkk comel je...jnji air tgn sendiri...hehehe

AtiraAmeer said...

@Paris Lipton
haha , terima kasih

Izz Faizah said...

sgt lawa la syg...akak tak pndai buat doodle cmni...burok..hehe..akak amik satu buat knangan dr atira k..:)

Izz Faizah said...

akak buat doodle burok..hehe

AtiraAmeer said...

@Izz Faizah
mana da akak buat buruk , comel lha , doodle akak lha daya pnarik nak baca entry akak , bagi tira lha , hhe ,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...