Saturday, 17 November 2012

Pray For Gaza

Assalamualaikum malaysian's !

Ya Allah , menitis air mata aku semalam tengok kekejaman yahudi israel dekat tv .
Memang x ada rasa belas ihsan langsung kan ?

Waktu tengah makan pun , jangan membazir . Kadang-kadang kita tak perasan kita
tengah syok makan sedap-sedap dekat sini dengan x habiskan makanan lagi tu .
Adakah kita fikir apalah yang saudara islam kita di Gaza tu makan .. ?  :'(

Tapi , aku paling sentap tengok bayi-bayi yang x bersalah dibunuh kejam oleh
yahudi laknatullah tu . Orang akal pendek memang macam tu . huh ! benci ..



Tolonglah Israel , mereka perlukan ketenangan !

          p/s : Maaf , untuk penggunaan kata AKU kepada golongan yang
                  lebih tua dari penulis .
Thanx for reading ! Like if love the entry !

13 comments:

nik ros said...

Pray for Gaza
moga Allah lindungi mereka

zila manaf said...

yelah sedih. jahat sgt kenapa? dunia nak kiamat dik

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

speechless bila tengok apa yang terjadi...
cuma mampu berdoa yang diorang berenti buat macam tu pada orang yang tak bersalah...

Atira Ameer said...

@Kak Nik Ros : Ya , in shaa Allah .. Amin :)

@Kak Zila : Tu yg sedih tu .. kesian mereka .. :'(

Atira Ameer said...

@Kak Orked : hanya mmpu menadah tgan , itu saja yg mmpu :')

Yasmin Aris said...

Hai .


Same2 lar kite mendoakan kemenangan saudara seislam kite kat sane . Kesian kan tengok baby2 comel pun jd mangsa diorang . Agaknya diorang ni de masalah mental kot . Sampai takde rasa simpati langsung.


~Yasmin Aris v^^

Atira Ameer said...

@KakYAsminARis
Sbnrnya mmg ada masalah mental pun, haha , tapi ya .. hanya mampu berdoa sahaja .. ;)

Lia Ilnia said...

Yahudi dari zaman dahulu lg memang begitu.. Pray for Gaza. Kita boikot Yahudi atau barang yang berkaitan dengannya.. Ayuh sama2!!

Atira Ameer said...

@Lia ilnia
in sha Allah .. :) akan buat apa yg termampu ..

Nadratul Syazwana said...

Alhamdulillah sudah tamat. Apape pun, teruskan berdoa utk kesejahteraan bersama :)

Atira Ameer said...

@Kak Nadratul S.
Alhamdulillah ,amin. ya , terus berdoa :)

Ayie Abas said...

memang zalim x kenal sesiapa semuanya israel bunuh...

Atira Ameer said...

@Ayie Abas
hmm ,dunia nak kiamat dah kan . Mari berdoa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...